FANDOM

Kaldur'ahm 2016

Aqualad

Prawdziwe imię: Kaldur'ahm
Alias: Kαλδυρ'αμ, Manta
Wiek (2010) 16
Wiek (2016) 21
Gatunek: Atlantyd
Oznaczenie: B02

Kaldur'ahm (Atlantean Kαλδυρ'αμ) to dawny pomocnik Aquamana, były lider Drużyny. Pracuje pod przykrywką dla Nightwing'a, jako lojalny porucznik ojca, Black Manta, aby dowiedzieć się więcej o Świetle i ich nowym Partnerze.

OsobowośćEdytuj

Aqualad jest wyjątkowo spokojny. Starał się widzieć dobro wszystkich ludzi, i często działał jako głos rozsądku wobec członków swojej Drużyny. Aqualad zawsze mówi w formalny sposób, okazuje szacunek dla wszystkich starszych członków Ligii Sprawiedliwości , nawet, kiedy nie zgadza się z nimi. Mimo spokojnego zachowania, jako nastolatek Aqualad nie raz zachował się nierozważnie i impulsywnie

Aqualad został (ostatecznie) przez wszystkich kolegów uznany za oczywisty wybór na lidera. Chodź okazał się naturalnym liderem, Aqualad niechętnie podejmował tą pracę, nazywając ją ciężkim brzemieniem.

Po opuszczeniu Drużyny pod pozorem zdrajcy który obwinia przyjaciół za śmierć Aquagirl, stał się bezwzględny i brutalny wobec wrogów, nawet swoich "byłych" przyjaciół. Surowość do swoich dawnych sojuszników okazywał jedynie po to, aby przypodobać się ojcu, podczas gdy w rzeczywistości pracował pod przykrywką dla Nightwight'a.

Wygląd fizycznyEdytuj

Aqualand jest Atlantydem z krótkimi blond włosami ściętymi na dole, brązową skórą, jasnymi zielonymi oczyma,
Aqualad

Kaldur'ahm jak Aqualad.

wysokimi kośćmi policzkowymi. Posiada czarne, węgorzopodobne tatuaże, które podczas używania przez niego mocy są uaktywniane i lśnią na niebiesko. Aqualad posiada również płetwopodobne nogi i ręce, a także zestaw blaszek, które pozwalają mu na oddychanie pod wodą.

Jego oryginalny kostium superbohatera był obcisły, okrywał niemal całe ciało prócz ramion, dłoni i stóp, przypominał strój kąpielowy i był czarno czerwony.

Po opuszczeniu zespołu i dołączeniu jako Black Manty, nosił kostium podobny do ten od jego ojca. Ma hełm w kształcie dysku o dużych, czerwonych oczach.

HistoriaEdytuj

Wczesne lataEdytuj

Aqalad pochodzi z Atlandyty, z miasta Shayeris