FANDOM

Czerwona Strzała
Prawdziwe imię:

Roy Harper

Alias:

Speedy

Danger Dane

Wiek (2010) 3 lata (18 lat fizjologicznie)
Wiek (2016) 8
Gatunek: Ludzki klon
Oznaczenie: B06, 21
Red Arrow 2016
Czerwona Strzała
(prawdziwe nazwisko Roy Harpe) jest superbohaterem łucznikiem z Star City. Gdy współpracował z Zieloną Strzałą miał przydomek Speedy, ale gdy zaczął działać solo nazwał się Czerwoną Strza łą.

Jest klonem oryginalnego Roy'a Harpera i nieświadomie pracował jako uśpiony agent Światła, stoworzony został do zdrady Ligi Sprawiedliwości. Potem ożenił się z Cheshire, mają razem dziecko, nazwane Lyan Ngyuen-Harper.

OsobowośćEdytuj

W przeciwieństwie do Zielonej Strzały, który na luźną i przyjazną postawę, Roy Harper jest o wiele bardziej poważny i mniej tolerancyjny wobec czynów nieletnich. Cierpiał również z powodu miana pomocnika i warczał na każdego, kto nazwał go w ten sposób.

Z pierwotnych czterech nastoletnich uczniów, Roy był najbardziej zuchwały i szczery.

Kiedy okazało się, że był klonem, zaniedbał się. Czuł się pustą kopią oryginału, uważając że nie zasługuje na uwagę i troskę. Pozwolił sobie, aby jego związek z Cheshire pogorszył się ze względu na jego poszukiwania prawdziwego Speedy'ego. Objawienie Cheshire, że miał córkę oddało sens jego życiu i odzyskał cześć swojej dawnej postaci.

Wygląd fizycznyEdytuj

Roy ma kasztanowe włosy, niebieskie oczy. Jest wysokiej postawy, tej samej muskulatury, co Aqualad. Ze względu na jego rygorystyczne szkolenie u Zielonej Strzały, stał się bardzo umięsniony, co jest najbardziej widoczne na górnej części jego ciała. Ze względu na jego poważną osobowość rzadko się uśmiecha.