FANDOM

Drużyna to zespół nastoletnich superherosów odpowiedzialny za podjęcie się misji w imię Ligi Sprawiedliwości . Zespół ma siedzibę w Górze Sprawiedliwości, przy siedzibie Ligi Sprawiedliwości.

Aqualad , który był autorem incydentu wCadmusie, działał jako lider drużyny, chodź inni członkowie działali jako dowódcy w stytuacji, gdy nie był on obecny na misji. Wraz z upływem czasu szeregi Drużyny rosły, ponieważ coraz więcej członków Ligii Sprawiedliwości przyprowadzało swoich podopiecznych i innych młodych bohaterów. Cztery lata później rolę lidera objął Nightwing.

Oryginalna drużyna:Edytuj

ZałożycieleEdytuj

Aqualad (Kaldur'ahm): Lider pierwotnej drużyny. Jest Atlantydem, był pomocnikiem i podwłądnym swojego
The Team 2010 lineup

Pełny skład drużyny w grudniu 2010 roku.

mentora i króla, Aquamana .

Robin (Dick Grayson) : Był najbardziej doświadczonym członkiem, ale najmłodszym. Robin był podopiecznym Batman'a i ekspertem w technologii.

Kid Flash (Wally West) : dowcipniś i clown Drużyny. Jest byłym pomocnikiemFlash'a .

Superboy (Conner Kent): genetyczna hybryda klonu Supermana i Lex'a Luthora. W ciągu pierwszego roku, Superboy usiłował pogodzić się ze swoimi ukrytymi aspiracjami aby zdobyć szacunek i miłość Człowieka ze Stali, którego uważał ża swojego ojca.

Miss Martian (M'gann M'orzz): Biała Marsjanka, przybyła na Ziemię i twierdzi, że jest siostrzenicą Martian Manhunter'a . Jest potężnym telepatą, a Martian Manhunter twierdzi, że ma najmocniejszy umysł telepaty, jaki kiedykolwiek widział.

Doszli do pierwotnego zespołuEdytuj

Artemis (Artemis Crock): mistrz łucznictwa, twierdziła, że jest siostrzenicą i podpieczną Zielonej Strzały , i na tym założeniu stała się szóstym członkiem Drużyny

Zatanna (Zatanna Zatara): została wprowadzona do drużyny przez swojego ojca, Zatara . Gdy jej ojciec stał się Doktorem Fate'm, oficjalnie stała się czlonkiem zespołu.

Czerwona Strzała (Klon Roy'a Harpera) : został wprowadzony do Drużyny przed wstąpieniem do Ligi Sprawiedliwości.

Rocket (Raquel Ervin): protegowanaIkona , ostatni członek wprowadzony do pierwotnej Drużyny.