FANDOM

Miss Martian (prawdziwe nazwisko M'gann M'orzz, alias Megan Morse) jest Marsjanką i członkiem zespołu. Jest siostrzenicą Martian Manhuntera i członkiem Zespołu. Wcześniej z Super Boyem , ale od 2016 roku jest w związku z Boy Lagoon, jednak niedługo przed koniec drugiego sezonu Megan zrywa z La'gaanem i najpewniej znowu jest z Connorem.

==Osobowość==

Kiedy po raz pierwszy przybyła na Ziemię, Miss Martian była słodka, nieśmiała, uprzejma i troskliwa, chociaż czasami nieśmiała, "młoda" Miss Martian pragnęła znaleźć sobie miejsce na Ziemi i zostać członkiem Zespołu. Jednakże, w związku z tym, że pochodzi z Marsa, nigdy nie nawiązywała kontaktu z ludźmi, a więc nie znała Ziemskich obyczajów. Czuła się nieswojo zwłaszcza w momentach, kiedy widziała czyjąś irytacje po użyciu swej telepatii, ponieważ na Marsie jest to pierwsza forma komunikacji. Była również niedoświadczona i chętna do pomocy.

W 2016 roku staje się nieco bardziej poważna, ale wciąż zachowuje swoją opiekuńcza stronę. Jest bardziej doświadczona w używaniu swoich magicznych mocy, nie boi się jednak używać radykalnych środków, aby wydobyć informacje, nie okazując przy tym skruchy.

Wygląd Fizyczny Edytuj

Prawdziwy wygląd Miss Martian to groteskowy potwór z białej skóry, posiadający długie kończyny i garb. Jednakże potrafi ona zmieniać swój wygląd, którym zwykle jest zielonoskóra kobieta o bursztynowych oczach, ale
White Martian

Prawdziwa forma Miss Martian

po pięciu latach jej włosy są znacznie krótsze. Ma także piegi na policzkach

Jej dawny strój podstawowy składał się z białego topu o krótkim rękawie z czerwonym X, niebieskiej spódnicy, rękawiczki, ciemnoniebieską pelerynę: ogólny styl jest podobny do odzieży noszonej przez Martian Manhunter'a.

W szczególnych sytuacjach przybiera formę uczennicy szkoły średniej o śniadej cerze, ma na sobie biały lub różowy T-shirt, spódnicę, skarpety do kolan, niebieskie lub brązowe buty oraz opaska. Może używać Zmiany Kształtów, dzięki czemu bez ograniczeń może zmieniać formę. Po liceum, jej ubranie jest identyczne, zmienia się tylko odcień skóry, do tego dziewczyny
Miss Martian first human form

Pierwsza forma Miss Martian

kaukaskiej (oczy, włosy i piegi pozostają niezmienione). Aktualnie nosi żółty sweter z długim rękawem, na nim białe jeansy.

HistoriaEdytuj

Wczesne lataEdytuj

Miss Martian urodziła się 46 ziemskich lat temu na planecie Mars. Jej matka jest Zielonym Marsjaninem, siostra J'onn J'onzz, a ojciec to Biały Marsjanin. Ma ona dwanaście sióstr i siedemnastu braci, najliczniejsza jest jednak grupa jej kuzynów, posiada ich bowiem ok. 300. Całe jej rodzeństwo jest zielone oprócz jednego brata, który, tak jak ona, jest Białym Marsjaninem. Cierpiała, ponieważ była odrzucana przez dominujących Zielonych Marsjan. Dorastała oglądając ziemską telewizję i przygody na Ziemi. Szczególnie lubiła serial Hello, Megan!, kabaret, który trwał tylko jeden sezon, uwielbiała główną bohaterkę, Megan Wheller, ze względu na zbieżność ich imion oraz tego, że wszystkie jej problemy zostały rozwiązywane w 22 minuty.

W czerwcu 2010 roku, poleciała wraz z Martian Manhunterem na Ziemię. Mężczyzna nigdy nie widział jej na oczy,

ale uczynił ją protegowanym. Mieszkała z nim aż do lipca 2010 roku.

Lipiec 2010Edytuj

Główny artykuł: Miss Marian w lipcu 2010.Edytuj