FANDOM

Miss Martian i Superboy są członkami Drużny i do niedawna w stanie związku. Chodź pierwotnie związek ten jest
Miss Martian and Superboy

Miss Martian i Superboy.

tajemnicą, wszyscy pozostali członkowie drużyny i Ligi dowiadują się o tym. Pomimo szczęścia i stabilności ich związku, Superboy zerwał z Miss Martian krótko przed 1 grudnia 2015 roku.

HistoriaEdytuj

SpotkanieEdytuj

Superboy, uwolniony z Cadmusa, trzy dni po zostaje zapoznany z Miss Martian. Dziewczyna od razu poczuła do niego sympatię, i ze świadomością, że tylko oni będą zamieszkiwać jaskinię, zasugerowała, czy nie wezmą siąsiadujących sypialnii.

Początkowo nic nie wskazywało na dobry początek, ale to głównie dlatego, że obydwoje z byli cudzoziemcami,
Meet Megan

Miss Martian i Superboy spotykają się po raz pierwszy.

którzy nie wiedzą, jak żyć na Ziemi. Superboy nie docenia zdolności telepatycznych Miss Martian, która próbując nawiązać w ów sposób z nim rozmowę, zostaje przez niego skrzyczana. Drużyna stwierdziła, że nie było to normalne, ludzkie zachowanie. Miss Martian przeprosiła za naruszenie prywatności, a Superboy szybko przyjął jej przeprosiny.

Miss Martian ciągle ciągnie do niego.

Test kompetencyjnyEdytuj

Oboje są przedmiotem uwagi innych kolegów z Drużyny. Kid Flash lubi Miss Martian, aArtemis nie stara się ukryć swojego pociągu do Superboy'a.

Competition

Miss Martian ma na rywalkę.

Kid Flash próbuje uczynić wszystko, aby zaimpomować Miss Martian. Jego działania irytują wszystkich, szczególnie Artemis, ponieważ w misji do Tower of Fate z tego powodu o mało co nie zostali zabici.

Z drugiej strony, Artemis lubiła Superboy'a (przynajmniej z pozoru) od kiedy pierwszy raz go zobaczyła, co było jeszcze przez dołączeniem do Drużyny. Była światkiem walki pomiędzy Superboy'em a Amazo w Akademii Gotham i poszła za nim. Podczas swojej pierwszej misji z Drużyną, otwarcie okazywała zainteresowanie do niezwykłego chłopca i wyrażała obrzydzenie do Miss Martian.

PocałunekEdytuj

Zostają wysłani na wspólną misję do więzieniaBelle Reve, przebrani jako Bliźnięta Terror. Podczas próby
Superboy and Miss Martian kiss

Pierwszy pocałunek Miss Martian i Superboy'a.

ratunku strażniczki, Miss Martian zostaje pokonana przez Frost Zabojcę. Po pokonaniu jej i jej sojuszniczki Dewastacji , Superboy znajduje jej ciało zamrożone w lodzie. Gdy ją wzywał, użyła telekinezy, aby uciec. Przytłoczeni swoimi emocjami, pocałowali się. Ich związek był stabilny, chodź Miss Martian zarzuciła mu, że jest zbyt opiekuńczy. On w końcu przeprosił, wyjaśniając, że troszczy się o nią.